Logout

Välkommen! Här får du snabbt hjälp med...

Abonnemang

  •  Kanalinnehåll
  •  Tilläggstjänster
  •  Viaplay/TV To Go
  •  Villkor/betalning

FIBER-TV

  •  Allmänt om utrustning
  •  Koppla utrustning
  •  Felsökning
  •  Manualer

PARABOL-TV

  •  Allmänt om utrustning
  •  Koppla utrustning
  •  Felsökning
  •  Manualer

MINA SIDOR

  •  Logga in om du redan är kund

Driftinformation

Viaplay (VOD)

Just nu kan kunder som använder Viaplay i boxen få felmeddelandet "Felkod 29" när man ska titta på någonting. Om det händer, testa att ladda ned materialet på nytt. Skulle det fortfarande inte hjälpa ska problemet lösas när man startar om digitalboxen genom att göra den strömlös. Vi beklagar detta och arbetar på att få detta löst så fort det går.

Felaktig faktura

Om du har fått en faktura med abonnemangsavgift som du inte ska betala, kan det bero på ett fel i denna månads fakturering som innebär att kunder med betalningsfria månader eller rabatter har blivit fakturerade ordinarie abonnemangsavgift.
Har du redan betalt denna faktura, kommer vi att kreditera beloppet till kommande faktura.
Har du inte betalat än ber vi dig bortse från den felaktiga fakturan och du kommer få en ny på posten. Vi kommer även att stoppa felaktiga autogirodragningar och skicka ut en ny faktura till dig. 

EPG/programinformation
För närvarande har vi tekniska problem med den elektroniska programguiden (EPG) på vår FiberTV-plattform avseende digitalboxarna Pace 830 och Samsung 5140. Vi beklagar eventuella problem som uppstår i samband med detta. Felsökning pågår och vi arbetar för att finna en lösning så snabbt som möjligt.

Med vänliga hälsningar Viasat