Kundservice

Sök

Betalning via faktura

Fakturor skickas ut den 20-25:e varje månad. Det finns olika betalningssätt - Vanlig faktura, autogiro eller e-faktura. Se Våra betalningssätt för mer information om dessa.

Får du en påminnelse trots att du betalt din faktura rekommenderar vi dig att kontrollera att du angivit korrekta uppgifter vid inbetalningen. Har du betalat under de senaste dagarna och alla uppgifter är korrekta, kan du bortse från påminnelsen. Om du av någon anledning inte har fått eller tappat bort din faktura kan du logga in på Mina sidor för att se dina senaste fakturor, betala och ändra faktureringsadress.

Om du vill ha hjälp med att läsa av din faktura hittar du en guide genom att klicka här. 
 

Om beloppet skiljer sig från föregående faktura:

Har du gjort en förändring i ditt abonnemang, t.ex. en uppgradering eller minskning av ditt utbud innebär detta att du blir fakturerad för en något längre period än vad du är van vid och därför är beloppet något högre denna månad.
Har du lagt till eller tagit bort en produkt kommer beloppet även då att vara förändrat från din förra betalning. 

På fakturan finns det specificerat vilka produkter samt perioder man betalar för. 



 Relaterade artiklar och information: 
Första fakturan från Viasat
Så här läser du din faktura
Våra betalningssätt 
Viasats betalningsuppgifter
Betalningsperioder
Faktureringsavgift 

Kontakta oss