Kundservice

Sök

Systemet upptaget/Ingen information tillgänglig

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--> Felkod: Systemet upptaget / Ingen information tillgänglig beror på att din tv-box inte har tillgång till internet när du försöker starta igång playtjänsten i boxen.

  1. Kontrollera hur du har kopplat in tv-boxen till Internet. 
  2. Gör tv-boxen strömlös.
  3. Om du har anslutit tv-boxen till internet med hjälp av trådlösa bryggor gör även dessa strömlösa och starta om utrustningen.
  4. Gör modemet/gateway och eventuell router strömlös och starta sedan om utrustningen.
  5. Kontrollera att lamporna blinkar vid nätverkskabelns utgång på routern/modemet och boxen. Om det inte blinkar saknas kontakt med internet. Prova i så fall med en annan nätverkskabel.


Relaterade artiklar och information:
Blanka menyer i Playtjänster
Inkoppling av Playtjänster
Viaplay Smart-TV

Kontakta oss
Copyright © Viasat AB 2019