Kundservice

Support

Här hittar du svar på dina frågor!

Sök

Nedgradering av abonnemang

Som Viasatkund kan du röra dig fritt mellan olika tv-paket oavsett om du har ett löpande abonnemang eller ett abonnemang med bindningstid.*

För att få hjälp med att nedgradera ditt abonnemang ringer du till oss. Nummer och öppettider hittar du under Kontakta oss-knappen till höger i din webbläsare. Det tar 30 dagar för en nedgradering att träda i kraft.

Du som har blivit ny kund innan den 1 mars 2018 och fortfarande befinner dig inom din Upplev Allt-period har möjlighet att ändra till våra gamla tv-paket där HD inte är inkluderat. Läs mer om fördelarna med våra nya tv-paket här.    

Tänk på att ditt utbud på Viaplay baseras på ditt valda tv-paket hos Viasat.

 

*Har du ett avtal där du har rabatterat pris på ditt tv-paket kan du ej nedgradera ditt utbud under bindningstiden.



Relaterade artiklar och information:
Bindningstid
Uppsägning av abonnemang
Utbud på Viaplay
Priser & tv-paket

Kontakta oss