Kundservice

Sök

"Det har uppstått ett tekniskt problem med din hårdvara... (8)"

Felmeddelande:
"Det har uppstått ett tekniskt problem med din hårdvara. Vänligen kontakta vår kundservice.(8)"

Meddelandet kan ber på följande:

  • Kanalen ingår inte i ditt utbud (om du inte har vår HD-tjänst kan detta meddelande dyka upp på HD-kanalerna) - Steg 1 i årgärder
  • En obetald faktura på ditt abonnemang - Steg 2 i åtgärder
  • En låsning i digitalboxen - Steg 3 i åtgärder
  • Programkortet har tappat signalen - Steg 4 i åtgärder 

Åtgärder: 

  1. Kontrollera att kanalen ingår i ditt tv-paket
  2. Kontrollera att du inte har en obetald faktura. Detta kan du göra genom att logga in på Mina Sidor(Läs mer här om du har problem med att logga in)
  3. Prova att göra digitalboxen strömlös i ca 30 sekunder. En systemåterställning kan behövas. Klicka här för att välja din digitalbox samt för att hitta instruktioner.
  4. Skicka en signal till ditt programkort via Mina Sidor


Relaterade artiklar och information:
 Digitalboxar 
 Priser & tv-paket
 Mina Sidor - Logga in
 Mina Sidor - Skapa konto
 Mina Sidor - Glömt lösenord

Kontakta oss
Copyright © Viasat AB 2019