Kundservice

Sök

"Programmet du vill se är inte tillgängligt i din region eller har sändningsuppehåll. (9)."

Meddelande: 
"Programmet du vill se är inte tillgängligt i din region eller har sändningsuppehåll. (9)."

Problemet kan bero på följande: 

  • Kanalen har sändningsuppehåll - Steg 1 i åtgärder
  • Kanalen ingår inte i ditt abonnemang - Steg 2 i åtgäder

Åtgärder: 

  1. Kontrollera att vi sänder material vid tidpunkten meddelandet visas, se vår TV-guide 
  2. Kontrollera om kanalen ingår i ditt abonnemang genom att logga in på Mina Sidor. (Läs mer här om du har problem med att logga in)
  3. Prova att göra digitalboxen strömlös i ca 30 sekunder


Relaterade artiklar och information:
 Digitalboxar
 Priser & kanalpaket
 Mina Sidor - Logga in
 Mina Sidor - Skapa konto
 Mina Sidor - Glömt lösenord

Kontakta oss
Copyright © Viasat AB 2019